Więcej herbaty!

Jestem herbaciarą. Jedną z tych osób, które zatrzaskują drzwi do mieszkania po powrocie z pracy i natychmiast otwierają drzwiczki kuchennej szafki. Tej, w której ukryte jest najwięcej aromatów – szafki z herbatą. I mimo, że mam ich już sporo, to nadal istnieją smaki i zapachy trochę poza moim zasięgiem.

Pomyślałam zatem, że idąc z duchem czasu, przygotuję dla Was moją herbacianą wishilistę. Kto wie, może uda mi się podrzucić komuś całkiem niezły pomysł na prezent last minute?

*kolejność zupełnie przypadkowa

Tej wariacji na temat herbaty miałam akurat okazję spróbować za sprawą mojej przyjaciółki, która przywiozła ją dla mnie aż z Holandii. U nas niestety wersja zielonej herbaty o smaku makaroników jest niedostępna. Ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni!

Moje kolejne odkrycie to herbata Chili Chocolate od Richmont. Idealna, szczególnie na taką pogodę jak dziś!  Ja swoją piłam po raz pierwszy w toruńskim Royal India, ale ostrzę sobie pazurki na jakąś promocję w Richmontowym sklepie internetowym! Mniam!

Chilli Chocolate

Richmont cudownie rozgrzewa! (grafika ze sklepu internetowego)

W takie dni jak ten, kiedy jest zimno i szaro, często zapuszczam się w odmety Internetu w poszukiwaniu nowych miejsc, które oferują herbaty inne niż wszystkie. Tak trafiłam do CoffeeDesk.

herbaty

Johan and Nystrom (grafika zapożyczona of coffeedesk.pl)

 

Dwa cudowne smaki od Johan & Nystrom. Brzoskwinia i trawa cytrynowa, albo trochę bardziej świąteczny Szafran z pomarańczą. Jak najbardziej do dostania na CoffeeDesk, są na mojej liście „kupię, jak tylko wpadnie wypłata”. Jeśli smakują tak, jak wyglądają, to nawet cena mnie nie odstraszy!

teapigs

teapigs (grafika zapożyczona od coffeedesk.pl)

Herbaciane świnki też są do dostania w CoffeeDesk Czekolada z miętą i jabłko z cynamonem to dwa smaki, które są na górze mojej listy herbat „must have„. Ale tak naprawdę, chcę mieć je wszystkie. Prawie jak Pokemony!

To u CoffeeDesk właśnie, nie mogę się także napatrzeć na moje wymarzone herbaciane akcesorium, czyli KeepCup

keep cup

KeepCup marzeń! (grafika zapożyczona od coffeedesk.pl)

Kolejnym miejscem, które przeglądam dla osiągnięcia tego rodzaju spokoju, który powoduje albo dobra herbata, albo zdjęcia kotów w Internecie, jest MyDetoxTea. To dzięki nim mogę dostać w swoje łapki Urodzinową mieszankę od Harney and Sons i moją wymarzoną matchę maki Pukka!

 

Jeśli natomiast w poszukiwaniu herbacianych nowości wychodzę z domu, zazwyczaj trafiam do Grande Coffee Toruń, bezsprzecznie najlepszej kawiarni w Toruniu. Ostatnio zakochałam się (na razie na odległość) w ich Świątecznych zestawach ciastkow0-herbacianych! Czyż nie wyglądają cudnie!?

 

grande coffee toruń

Smakowita świąteczna grafika prosto z fanpage Grande Coffee Toruń

Na koniec moje ostatnie herbaciane odkrycie, czyli brytyjska Bluebird Tea Co.. Mimo cen podawanych w funtach (a wszyscy wiemy, co to dla nas oznacza), Bluebird Tea Co. kusi niezmiernie swoimi zimowo-świątecznymi mieszankami. Kto nie chciałby rozmakować się w herbacie z dodatkiem pianek marshmallows? Albo zaciągnąć się zapachem świątecznego ciasta w czysto herbacianej (a więc nie tak kalorycznej!) formie? Ja na pewno! I jest to kolejna pozycja w kategorii „poczekajmy do pierwszego”!

Bluebird Tea Company

Grafika z Bluebird Tea Co. Patrzcie i podziwiajcie!

Mniam, sama sobie narobiłam smaka na pyszną herbatę. Mam nadzieję, że Wam też 🙂

A Wy, co dziś pijecie? I jakie herbaty polecacie?

 

 

21 uwag do wpisu “Więcej herbaty!

    • Lipton trochę ukrywa przed nami swój potencjał. Za granicą bardzo fajne smaki można dostać. W ogóle polecam odkrywanie różnych różnistych smaków i typów herbaty. Ja zaczęłam już jakiś czas temu, a ciągle coś mnie zaskakuje!

      Polubienie

  1. Jasne, chociaż u Lenka mam metodę na jedzenie tych bardziej sorbetowych, lżejszych lodów typu truskawka czy mango, bo wtedy nie trzeba mnie turlać ❤ Na wigilię miałam okazję spróbować pierogów piernikowych ze śmietanką, lecz w tym przypadku jestem konserwatywna. Teraz czaję się na pączka z nadzieniem piernikowym z Szerokiej. Może przebije bananowego:)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

