Cinema City Unlimited czyli jak wycisnąć jak najwięcej z kina bez limitu?

Podążyłam ostatnio za modą i (zamiast płacić za 17% całej biblioteki Netflixa) zdecydowałam się związać na rok umową na Cinema City Unlimited. Po przeprowadzeniu szybkiej kalkulacji (liczył T., bo ja na pewno bym się pomyliła nawet przy tak prostym rachunku), okazało się, że ta opcja idealna. Idealna dla nas, ludzi, którzy do kina chodzą naprawdę nieprzeciętnie dużo. Ludzi, którzy niestety, nie mają już co liczyć na zniżki studenckie, a do seniorskich na szczęście jeszcze całkiem daleko. Takim ludziom karta Cinema City Unlimited zwraca się już po dwóch seansach miesięcznie!* Czy muszę wspominać, że zaliczyliśmy ich z T. 5 w jeden weekend?

Nie muszę. Wspomnę natomiast o tym, co moim zdaniem najlepiej zrobić z faktem posiadania nielimitowanego dostępu do filmów na dużym ekranie. Otóż dobrze jest zrobić to, co lubię robić najbardziej – przygotować listę.

Nie chcę, by Rudość Życia stała się nagle blogiem stricte filmowym. A to głównie z tego powodu, że recenzji pisać nie umiem oraz że mój gust filmowy jest eklektyczny albo…żaden, zależy jak na to spojrzeć. Dlatego, postanowiłam rozprawić się z nadmiarem filmów do obejrzenia i opisania w następujący sposób:

Filmweb proponuje listę 100 najbardziej oczekiwanych premier filmowych w Polsce w przeciągu pół roku. Ja swoją listę skróciłam do 20 tytułów i zrobiłam to głównie ku pamięci. Z niewielkim twistem. Przy każdym tytule zostawię po 2-3 krótkie zdania opisujące moje pierwsze wrażenie dotyczące tego filmu. A to, jak wiadomo, może być bardzo mylne!

 

  1. Spotlight – historia dziennikarskiego dochodzenia oparta na prawdziwych wydarzeniach. Gdzie ja się chowałam? Pod kamieniem?

    7724898.3
  2. Brooklyn  – scenariusz adaptował Nick Hornby, a jeśli to miałoby nie wystarczyć, żeby zaciągnąć mnie do kina, dorzucają jeszcze Domhnalla Gleesona i irlandzkie akcenty. Mniam!

    7722528.3
     
  3. Ave, Cezar – razem z T. uznaliśmy, że już sama obsada sprawia, że na ten film do kina pójść warto, jeśli nie należy. Dobra zabawa szykuje się już w ten weekend!

    7721967.3
  4. Bogowie Egiptu – zwiastun wydawał się wystarczająco epicki, zabawny i miły dla oka, żebym chciała zobaczyć ten film. Mimo iż wolę bogów greckich!

    7724416.3
  5. Carol – Cate Blanchett wygląda pięknie, jak zwykle. A ja czasem potrzebuję trochę bardziej poważnego kina w życiu.7723418_1.3

     

  6. Lobster – Colin Farrell im jest starszy, tym staje się ciekawszy. Zwiastun zapowiada dobre sci-fi, po obejrzeniu którego zastanowimy się nad własnym życiem. Tylko dlaczego tytuł nie został przetłumaczony?

    7724743.3
  7. Na granicy – Jeśli do Brooklyn przekonało mnie nazwisko Nicka Hornby’ego, tutaj nie potrzeba mi nic więcej, niż Andrzeja Chyry. Po obejrzeniu trailera wyglądało mi to przez chwilę jak polska próba stworzenia post-apokaliptycznego filmu o zombie.

    7720258.3
  8. Londyn w ogniu – lubię filmy akcji i Morgana Freemana, a to jest film akcji z Morganem Freemanem. Czyli kilka dobrych godzin w kinie.7725259.3
  9. Batman vs. Superman: Świt sprawiedliwości – film o superbohaterach? Count me in! Zawsze bardziej lubiłam Batmana!7686215.3
  10. Szatan kazał tańczyć – ten polsko-holenderski film przyciągnął mnie tylko i wyłącznie tytułem. Nie ma plakatu, nie ma zwiastuna. Nic nie ma, a po przeczytaniu krótkiego opisu i tak chcę go zobaczyć w kinie.
  11. X-men: Apocalypse – film o mutantach? Count me in! Wcześniej planujemy z T. nadrobić nowych X-menów, więc będziemy bardzo w temacie i nastroju na Apocalypse.7701495.3

     

  12. Warcraft: Początek – To film raczej dla T., ale ja też zaliczyłam romans z World of Warcraft. Może wreszcie czas się dowiedzieć, jak się to wszystko zaczęło?
    7722089.3
  13. Alicja po drugiej stronie lustra – Klasyk nad klasyki + Johnny Depp, czy cokolwiek może pójść źle?7723186.3
  14. Iluzja 2 – Dużo bardziej przemawia do mnie angielski tytuł Now You See Me: Second Act.  Część pierwszą widziałam niedawno, a więc z jednej strony o wiele za późno. Z drugiej zaś – nie musiałam czekać, więdnąc na część 2.
  15. Obecność 2 – Widziałam część pierwszą, dlaczego by zatem nie zobaczyć drugiej?
  16. Ghostbusters. Pogromcy duchów. – Kolejny klasyk. Pamiętam, że jako jeszcze dzieciak bardzo lubiłam oryginał.

    7717249.3
     
  17. Noc oczyszczenia 3 –  Nie mogę zdecydować, czy lepsza jest część 1 czy 2, a oni już dają mi kolejną. Póki nie dowiedziałam się, że powstanie, nie wiedziałam, jak bardzo tego potrzebuję.

    7726484.3
     
  18. Po tamtej stronie drzwi – ciężko coś ostatnio o dobry horror. Tutaj trailer zapowiada prawdziwe chwile grozy.

    7726957.3
     
  19. Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów – Film o superbohaterach? Count me in! #TeamIronMan. Przepraszam, Steve, od początku Cię nie znosiłam!7724775.3
  20. Grimsby – Lubię komedie szpiegowskie. I nie widziałam Borata. Bez oceniania proszę.

    7726707.3
     

Już rozumiecie, co miałam na myśli, wspominając o eklektycznym guście filmowym? No właśnie. Filmy o superbohaterach mieszają się z (niskich lotów?) komediami i kinem poważniejszym (jak Spotlight czy Carol). Zdaję sobie też sprawę, że chodzenie do kina co weekend (tylko w weekend jestem w domu i mam Cinema City pod nosem) może mi się znudzić. W tej chwili jednak głównie cieszę się, że mogę wszytko! I że nawet jeśli nie starczy na popcorn i colę – film zobaczę i tak!

W komentarzach koniecznie dajcie znać, który z wymienionych przeze mnie filmów zamierzacie sami zobaczyć. Ja już zacieram ręce i zastanawiam się, czy moje pierwsze wrażenie okaże się trafne!

* dokładnych obliczeń wokół wszystkich możliwych opcji i wariacji na temat CCU dokonał Zwierz Popkulturalny i to do niego Was teraz odsyłam.

* wpis nie jest sponsorowany

5 uwag do wpisu “Cinema City Unlimited czyli jak wycisnąć jak najwięcej z kina bez limitu?

  1. Oj Rudości… jakieś 15 filmów z tych co wymieniłaś mam na swojej liście. I połowę przewiduję zobaczyć z Tobą. W zasadzie na Spotlight, Ave, Cezar, Na granicy i Brooklyn możemy iść już w ten weekend 😀

    Lubię to

Skomentuj

